صبا صبا ، تا این لحظه: 13 سال و 8 روز سن داره

صبا،نسیم روحبخش زندگی

صبای 24 ماهه

1392/1/8 13:24
نویسنده : مامایی
575 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم!

میدونی این روزا چه روزاییه؟

 

روزایی که دارم تلاش میکنم تا تورو از شیر بگیرم!وتو خیلی اذیتم میکنی!

منو چنگ میزنی،با سرت میزنی توی صورتم،داد میزنی،گریه سر می دی و کارهایی از این قبیل!

 

چند روزه که ر.زها سرتو گرم کردم ولی شبها بهت شیر میدم!تصمیم گرفتم امشب دیگه تمومش کنم!

بمیرم برات!خیلی بهونه می گیری!

 

حالت هم اصلاً خوب نیست،اسهال شدید داری!

اما من تسلیم گریه هات نمیشم!

میخوام تا هوا گرم نشده کارو تموم کنم!

الان هم ایام عیده و شما سرت گرم میشه!

بدون که خیلی ناراحت میشم اما چاره ای ندارم!

دختر خوشگل من!

شعری که این روزا میخونی اینه:

تاب تاب عباسی

اگه منو ... بقیه اش نامفهومه!

قربونت برم مامانی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان آرشا
9 فروردین 92 16:21
نازی بالاخره باید این سختی رو تحمل کنه دیگه انشالله امسال براتون سال خوبی باشه
مامان سارا کوچولو
24 فروردین 92 19:57
سلام... چقدر بچه ها بامزه میشن وقتی شعر میخونن... آخی نازی.. با اومدن تابستون هرشب ببرش تاب بازی... شما هم به وبلاگ دخمل ما سر بزنید و نظر بدین. مرسی
مامان پرنيا
28 اردیبهشت 92 9:59
سلام خانومي با اجازه صبا كوچولو رو به جمع دوستان پرنيا اضافه كردم و لينكتون كردم
مامان شايان و پرنيا
6 تیر 92 1:11
عزيزم ممنون از اينكه به ما سرزدي اختلاف سني بچه ها سه سال و هفت ماهه اوائل يكم اذيت شدم ولي هر چي بزرگتر ميشن بهتر ميشه خودمون خواستيم و خدا خواست كه شد
مامان شايان و پرنيا
10 تیر 92 13:57
عزيزم نميخواي اپ كني؟
خاله پارمیدا
23 تیر 92 19:20
. رسم رفاقـــــــــــت اینه که با رفیـــــق پیرشــــــــــــى نه اینکه وســـــــــــط راه از رفیـــــق سیرشـــــــــــــى .نی نی ما تو مسابقه شرکت کرده اگه دوست داشتی بهش را بده پیشمون هم بیا کدش 269 رو یه 2008080200 ار سال کن ممنون میشم