صبا صبا ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

صبا،نسیم روحبخش زندگی

بدون عنوان

1392/5/5 18:34
نویسنده : مامایی
462 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی من!

 

عزیزم ببخش که اینقدر دیر اومدم!

 

شما الان دوسال و سه ماهت داره تموم میشه!وخیلی شیرین داری صحبت میکنی!بیشتر لغات و جملات رو میگی!

اولین جمله ای که گفتی این بود:مانامانا شکسته!مانامانا یعنی گربه یه مجسمه گربه داشتیم که شکستیش و بخاطر ناراحتی ای که داشتی مدام اینو میگفتی!

یه سری حرفهات واقعاً قشنگه!منو صدا میزنی و میگی مامان بیا کارت دارم!اگه معطل کنم بلند میگی مامان صدای منو میشنوی؟!

عاشق این جمله هستم!

اسم من و باابت رو خیلی وقته بلدی!

اسم خودت رو هم یک ماهی میشه که میگی!

میگی صبا خانوم!

 

خلاصه که بلبل شدی!

همه چی خوبه اما هنوز وقتی دستشوئی داری بهم نمیگی و منو ناراحت میکنی!

یه مدت خیلی ناراحت بودم اما الان پذیرفتم که هرموقع توانایی شو پیدا کنی بهم میگی!

 

پسندها (1)

نظرات (0)