صبا صبا ، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

صبا،نسیم روحبخش زندگی

شیرین زبون من!

1392/5/20 19:45
نویسنده : مامایی
505 بازدید
اشتراک گذاری

صبای من شیرین زبونی این روزهات مارو به وجد می یاره!

وقتی میخوای از خونه بیرون بری میگی مامان لباسام خوبه؟!

عزیز دلم!به بچه هایی که اذیتت میکنن با اخم میگی دعوات میکنما!ساکت کن!(ساکت باش)

هنوز هم به عسل میگی علس!

وقتی تلفن زنگ میزنه شما جواب میدی و در نهایت ناباوری به من میگی چه کسی پشت خطه!ماچ

 

متاسفانه دخترعموت رو خیلی اذیت میکنی و بهش حسودی میکنی!

از هر فرصتی برای هل دادن و چنگ زدن به صورتش استفاده میکنی!سبز

خیلی خوب صلوات میفرستی!

سوره ی توحید رو با کمک من میخونی!

عاشق کتاب خوندنی

و دوست داری برات کتاب بخونم

من هم این کارو انجام میدم!

 

شما دختر اجتماعی ای هستی و روابط عمومیت بالاست!از کسی خجالت نمیکشی و وابسته به من نیستی!

فوق العاده ای عزیزم!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)