صبا صبا ، تا این لحظه: 13 سال و 13 روز سن داره

صبا،نسیم روحبخش زندگی

عکسهای قدیمی صبا

1391/7/11 8:36
نویسنده : مامایی
398 بازدید
اشتراک گذاری

عکس روزهای اول تولد

 

عکس یک ماهگی! این عکسو دوستم حوریه با گوشیش ازت گرفت!

 

یک ماه و نیم!کلاً همه رو نارنجی ست کردی مامانم! اون کعبه ی خوشگل که به لباسته هدیه مامان جونت به منه موقع تولد تو!قابل شمارو نداره خانومی!قلب

دوماهگی تو این عکس خیلی خوب مشخصه که مو نداشتی عزیزم!کچلی من!ماچ

سه ماهگی!این ژستتو خیلی دوست دارم!این کلاهو خودم برات خریدم!لباست رو هم مامان جونت برات خرید!

داری میگی اوا عکس نگیر!

ایشالا بازم می یام عکساتو میذارم عزیزم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان بچه
11 مهر 91 8:49
سلام مامان صبا نی نی من 1 ماهه که تو دلمه اگه دوست داشتی وبلاگ نی نی رو لینک کن
راضیه مامان محیا جون
11 مهر 91 12:58
عروسک خوشکل من خیلی نازی گلم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 مهر 91 13:23
سلام عزیزم.ممنون که به وبلاگمون میایین ونوشته های قشنگ وبه دردبخورمیزاری ماشاله به این گل دخترچقدرنازه همیشه شادوسلامت باشه درکنارتون
نازنین (مامان ثنا)
12 مهر 91 11:33
سلام گلم . ماشالله به این صبا خوشگله واقعا که گذر زمان رو بزرگ شدن بچه ها به ما می فهمونن. مرسی از گذاشتن مطلب زیباتون
یاسمین مامان سورنا
17 مهر 91 1:54
عروسکم ماشالا چقدر بامزه است نی نیه ما مامانی ما دختر نداریم ولی دخترا رو دوست داریم مرسی از مطلبت جالبتون
مامان سویل
17 مهر 91 16:14
وای چه دخمل خوشگلی واااااااااااااااااااااییییییییییی
مامان آندیا
30 مهر 91 16:59
چه دخمل نازی داری.....خدا واست هزار سال نگهش داره ....با اجازه لینک شدی ....وقت کردی یه سر بزن