صبا صبا ، تا این لحظه: 13 سال و 12 روز سن داره

صبا،نسیم روحبخش زندگی

نامه ای به فرزند

1391/9/21 23:15
نویسنده : مامایی
325 بازدید
اشتراک گذاری

نامه ای به فرزند

فرزند عزیزم:
 
آن زمان که مرا پیر و از کار افتاده یافتی،
 اگر هنگام غذا خوردن لباسهایم را کثیف کردم ویا نتوانستم لباسهایم را بپوشم
 اگر صحبت هایم تکراری و خسته کننده است
 صبور باش و درکم کن
 یادت بیاور وقتی کوچک بودی مجبور میشدم روزی چند بار لباسهایت را عوض کنم
 برای سرگرمی یا خواباندنت مجبور میشدم بارها و بارها داستانی را برایت تعریف کنم...
 وقتی نمیخواهم به حمام بروم مرا سرزنش و شرمنده نکن
 وقتی بی خبر از پیشرفتها و دنیای امروز سوالاتی میکنم،با تمسخر به من ننگر
 وقتی برای ادای کلمات یا مطلبی حافظه ام یاری نمیکند،فرصت بده و عصبانی نشو
 وقتی پاهایم توان راه رفتن ندارند،دستانت را به من بده...همانگونه که تو اولین قدمهایت را کنار من برمیداشتی....
 زمانی که میگویم دیگر نمیخواهم زنده بمانم و میخواهم بمیرم،عصبانی نشو..روزی خود میفهمی
 از اینکه در کنارت و مزاحم تو هستم،خسته و عصبانی نشو
 یاریم کن همانگونه که من یاریت کردم
کمک کن تا با نیرو و شکیبایی تو این راه را به پایان برسانم

 فرزند دلبندم،دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

...
22 آذر 91 14:06
گوگولی
9 بهمن 91 11:32
سلام مامان مهربون من دوس دارم با شما تبادل لینک کنم اگر دوس داشتی منو لینک کن و خبرم کن تا شما رو لینک کنم گلم
راحله
7 فروردین 93 20:25
با تبادل لینک موافقی؟ شوخی کردم من تورو لینک کنم.جک میگی.
راحله
7 فروردین 93 20:27
بروبابا. وب من جا ی بچه بازی شما نیست باشه!! دیگه از این حرفا نزنیااااااااااااا که منو خیـــــــــــــــــــــــــــلی می خندونی.